دنیای امروز

وبلاگ دنیای امروز محلی برای انتشار اخبار مهم و جدید

دنیای امروز

وبلاگ دنیای امروز محلی برای انتشار اخبار مهم و جدید

وبلاگ دنیای امروز محلی برای انتشار اخبار مهم و جدید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خدمات تبلیغات در تلگرام آژانس گاو بنفش

یکی از بهترین و تاثیر گذارترین روش‌های جذب مشتری و افزایش فروش، تبلیغات است. تبلیغات به روش‌های مختلف می‌تواند نقش بسزایی در دیده شدن کسب و کارها داشته باشد. حتما تاکنون شاهد بنرهای تبلیغاتی نصب شده در سطح شهر بوده‌اید و یا با افرادی که در مکان‌های مختلف به پخش بروشورها می‌پردازند، برخورد داشته‌اید. در دنیای مجازی نیز روش‌های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد؛ یکی از بهترین و اثرگذارترین روش‌ها، تبلیغ در تلگرام است که در این بخش به آن خواهیم پرداخت.

 

 

اهمیت تبلیغات در تلگرام

بعداز فیلترینگ تلگرام کاربران به استفاده از واتساپ روی آوردند اما چندی بعد که واتساپ نیز فیلتر شد، کاربران استفاده از تلگرام را ترجیح دادند. به گونه‌ای که طبق جدیدترین آمار، نزدیک به 60 میلیون کاربر ایرانی از پلتفرم تلگرام استفاده می‌کنند و این اپلیکیشن در جایگاه نخست از نظر تعداد کاربران فعال قرار دارد. همین موضوع دلیل محکمی برای تبلیغات در تلگرام است.

بطور کلی بدلایل زیر تبلیغ در تلگرام را توصیه میکنیم:

  • وجود کانال‌های مختلف با تنوع بیشمار
  • ارتباط آسان با مشتریان
  • امکان ایجاد گروه یا کانال برای مشتریان
  • امکان ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی
  • نظرسنجی و تعامل با مخاطبین

حتی با وجود فیلترینگ تلگرام بسیاری از افراد همچنان از این پیامرسان بی‌نظیر استفاده می‌کنند و تعداد کاربران تلگرام رشد صعودی داشته است.

 

مزایای تبلیغات در تلگرام چیست؟

تلگرام پربازدیدترین شبکه اجتماعی در ایران است؛ طبق آماری که در سال اخیر به دست آمد، بین 58 تا 61 میلیون کاربر ایرانی از این پیامرسان استفاده می‌کنند. طبیعی است که هر چه آمار بازدید از یک شبکه اجتماعی بیشتر باشد، احتمال دیده شدن تبلیغ در آن بیشتر و در نتیجه تبلیغات، اثر گذاری بیشتری در آن پلتفرم خواهند داشت.

  • تبلیغات گسترده و بدون محدودیت در تلگرام: از مزایای تبلیغات در تلگرام این است که می‌توان بدون اعمال هرگونه محدودیتی در این شبکه اجتماعی محبوب، تبلیغات انجام داد. در روش‌های سنتی، محدودیت‌های بسیاری برای تبلیغ وجود دارد، اما در تلگرام اینگونه نیست و شما می‌توانید طبق برنامه و استراتژی مناسبی که تعیین کرده‌اید به تبلیغات بپردازید.
  • قیمت مناسب: تبلیغات در تلگرام برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی و روش‌های سنتی، بسیار کم هزینه‌تر است. شما می‌توانید با هزینه یک دوره تبلیغ در اینستاگرام، آن هم توسط یک پیج، در چند کانال تلگرامی مختلف تبلیغات کنید که با انتخاب درست کانال یا گروه تلگرامی، قطعا بازدهی تبلیغات شما چند برابر خواهد شد.
  • امکان مشاهده آمار تبلیغات: در تلگرام به راحتی آمار بازدید از پست‌های ارسال شده وجود دارد. با بررسی این آمار متوجه خواهید شد که کدام تبلیغ شما بازدید بهتری داشته است و در نهایت می‌توانید با کمک اطلاعات به دست آمده، برنامه بهتر و مفیدتری برای تبلیغات خود داشته باشید.
  • امکان ویرایش تبلیغ در تلگرام: درصورتی که بعد از انتشار تبلیغ در تلگرام، متوجه غلط املایی و یا محتوایی در متن خود شدید، به راحتی می‌توانید آن را ویرایش کنید؛ در صورتی که سایر روش‌های تبلیغاتی این انعطاف پذیری را ندارند.

تبلیغات در تلگرام چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟

تاثیر تبلیغات در کسب و کارها بر هیچکس پوشیده نیست. کسب و کارهای زیادی وجود دارند که ارائه دهنده خدمات مشابهی با یکدیگر هستند، اما در بین آن‌ها برخی از کسب و کارها، بخش عمده بازار را در اختیار دارند. اما علت تمایز کسب و کارها با یکدیگر چیست؟ یک کلمه: تبلیغات! تبلیغات است که موجب تمایز کسب و کارها از یکدیگر می‌شود. حال سوال اینجاست که از بین روش‌های مختلف تبلیغاتی، آیا تبلیغات در تلگرام می‌تواند باعث رشد کسب و کارها ‌شود؟

ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه فرد تلگرام از قبیل کانالها، گروه‌ها و ربات‌های تلگرامی بستر مناسبی را برای انجام تبلیغات درست فراهم آورده است. از طرفی تلگرام در جایگاه نخست از نظر تعداد بازدید در کشور قرار دارد. حال تنها عامل تعیین کننده، نقشه راه و استراتژی مناسب است. روزانه شاهد تبلیغات بسیاری در تلگرام بوده‌اید، کدام نوع از تبلیغات، شما را به سمت خود جذب می‌کند؟ مسلم خیر. حال سوال اینجاست که بهترین روش تبلیغات در تلگرام چیست؟

انواع تبلیغات در تلگرام

حتما تاکنون شاهد تبلیغ در کانال‌ها و یا گروه‌های تلگرامی بوده‌اید. تبلیغات در تلگرام انواع مختلفی دارد و کسب و کار ها طبق نیاز و توصیه مشاورین بازاریابی، می‌توانند تبلیغ مناسب را انجام بدهند. تبلیغات بازدیدی و ساعتی، دو مورد از روش‌های تبلیغات در تلگرام هستند که در ادامه هر یک را شرح خواهیم داد.

تبلیغات بازدیدی تلگرام

تبلیغات بازدیدی در تلگرام یکی از موثرترین روش‌های تبلیغ در تلگرام است. همانطور که از نام آن پیدا است، طبق تعداد دفعاتی که پست تبلیغاتی شما دیده می‌شود، هزینه پرداخت خواهید کرد. در واقع تبلیغ شما در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی ارسال شده و سپس به ازای هر بازدید، هزینه تبلیغات را پرداخت می‌کنید. طبیعی است که هرچه تعداد اعضای کانال یا گروه بیشتر باشد، پست شما بازدید بیشتری خورده و در نتیجه هزینه تبلیغات شما بیشتر خواهد شد. تعداد بازدید از پست تبلیغاتی نیز از عددی که کنار علامت چشم در قسمت پایین پست وجود دارد، مشخص می‌شود.

تبلیغات بازدیدی تلگرام برای مشاغلی که محدودیت بودجه دارند بسیار مناسب است چرا که متناسب با هزینه‌ای که مد نظر دارند، می‌توانند برند خود را تبلیغ کنند.

 

تبلیغات گسترده تلگرام

تبلیغات گسترده تلگرام، از دیگر روش‌های تبلیغاتی در تلگرام است که بسیاری از کارفرمایان و مدیران، علاقه زیادی به انجام این روش تبلیغاتی در تلگرام دارند، چرا که بازدهی و تاثیر بسیار بالایی دارد. روش انجام تبلیغ گسترده تلگرام بدین صورت است که بنر یا پست تبلیغاتی شما به طور همزمان در چندین کانال و یا گروه تلگرامی ارسال می‌شود. با کمک تبلیغ گسترده در تلگرام، اعضای کانال شما افزایش یافته و در نتیجه بازدهی و فروش نیز افزایش پیدا می‌کند. نکته‌ای که در خصوص تبلیغات گسترده باید به آن توجه کرد، طراحی بنر است. بنر طراحی شده باید با جذاب‌ترین رنگ‌ها و تصاویر تهیه شوند تا بیشترین جذب را داشته باشند.

تبلیغات اد ممبر تلگرام

شما به عنوان خریدار، خرید از کانال تلگرامی که 20 عضو دارد را پیشنهاد می‌کنید یا کانال تلگرامی که 2 هزار نفر عضو دارد؟ شما نیز مانند سایر افراد، بیشتر تمایل دارید تا از فروشگاه‌هایی خرید کنید که شلوغ‌تر هستند، اما دلیل این اتفاق چیست؟ علت تمایل به خرید از فروشگاه، کانال یا پیج‌هایی که اعضای بیشتری دارند، این است که احتمالا اعتبار آن‌ها بین افراد بیشتر است که توانسته‌اند تعداد زیادی را به سمت خود جذب کنند. حال تصور کنید به تازگی کانالی در تلگرام تشکیل داده و خدمات خود را با بهترین محتوا و کیفیت، داخل کانال خود قرار دادید. درصورتی که اعضای کانال تلگرامی شما کم باشد، حتی اگر تبلیغات خود را در بهترین کانال‌ها اجرا کنید، هیچ تاثیری در فروش شما نخواهد داشت. حال چگونه می‌توان اعضا یا ممبر به کانال تلگرامی افزود؟ تبلیغات به روش اد ممبر تلگرام بهترین گزینه برای افزایش اعضای کانال تلگرام شما است. با این روش تبلیغاتی، افراد توسط اپلیکیشن‌های ویژه‌ای، عضو کانال تلگرامی شما شده و اعتبار کانال را افرایش می‌دهند. البته توجه داشته باشید که انجام تبیلغات خود را به شرکت‌های تبلیغاتی معتبر بسپارید، تا اعضای واقعی به کانال شما اضافه شوند.

تبلیغات اسپانسری تلگرام

از رایج‌ترین روش‌های تبلیغات در تلگرام، تبلیغات اسپانسری تلگرام (اسپانسری پروکسی تلگرام) است. همانطور که می‌دانید افراد برای اتصال به تلگرام از پروکسی‌های مختلفی استفاده می‌کنند. در این روش تبلیغاتی، شما به کمک افراد متخصص در حوزه تبلیغات تلگرام، ابتدا اسپانسر یکی از پروکسی‌های تلگرام شده و با هر کلیکی که روی پروکسی می‌شود، کانال تلگرامی شما در صدر پیام‌های کاربر، به نمایش درمی‌آید. در این روش تبلیغاتی، علاوه بر اینکه بازدید پست‌های شما چندین برابر می‌شود، به اعضای کانال شما نیز افزوده خواهد شد.

تبلیغات ساعتی در تلگرام

در این روش تبلیغاتی پست شما در ساعت مشخصی که تعیین کرده اید داخل کانال قرار گرفته و در ساعت مشخصی از کانال حذف خواهد شد. نکته‌ای که در این روش تبلیغاتی باید به آن توجه کرد، ارسال پست در ساعاتی است که آمار بازدید از تلگرام بالا است. بهترین زمان برای تبلیغات ساعتی در تلگرام 10 تا 12 شب است. ساعات شبانه ای که آمار بازدید از تلگرام به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. هزینه تبلیغات ساعتی تلگرام نیز بسته به تعداد اعضای کانال دارد.
بهترین روش تبلیغات در تلگرام

تبلیغات بازدیدی، ساعتی و ... از جمله روش‌های تبلیغات در تلگرام هستند؛ اما بهترین روش تبلیغ در تلگرام چیست؟ پاسخ به این سوال به موارد گوناگونی بستگی دارد و نمی‌توان به قطع گفت که کدام روش برای تبلیغ کسب و کار شما مناسب است. هر کسب و کاری بازار هدف منحصربه فرد خود را دارد، این که کدام روش تبلیغاتی بازدهی بیشتری دارد، نیازمند مشاوره تخصصی در این زمینه است. شرکت‌های تبلیغاتی متعددی وجود دارند که با توجه به نوع کسب و کار و بازار هدف، بهترین روش تبلیغات در تلگرام را به صاحبان مشاغل پیشنهاد می‌کنند. درصورتی که با شرکت تبلیغاتی معتبری همکاری کنید، به دلیل تجربه بالای آن‌ها در زمینه تبلیغات و بازاریابی، قطعا در هزینه و زمان شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

توجه داشته باشید که بهترین شرکت تبلیغات در تلگرام، شرکتی است که با توجه به شاخص‌های کلیدی و نقاط قوت کسب و کار شما، تبلیغات را طبق تقویم و زمانبدی خاصی انجام داده و سپس با ارائه گزارش اجرایی به هدف خود از اجرای کمپین برسد.

تعرفه تبلیغات در تلگرام

هزینه تبلیغات در تلگرام بسته به روش تبلیغاتی شما دارد. ممکن است بنر تبلیغاتی شما در 10 کانال مختلف به نمایش دربیاید و گاهی تعیین می‌شود که انتشار بنر در 5 کانال تلگرامی کافی است. هر کانال نیز با توجه به تعداد اعضا و بازدید هر پست خود، نرخ متفاوتی دارد. البته به این نکته توجه کنید در صورتی که تبلیغات شما درست و هدفمند باشد، نیازی به ‌هزینه‌های گزاف نیست و تنها با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان با هزینه معقول، بازدهی فراوانی به دست آورد. تنها کافی است بهترین روش تبلیغات در تلگرام برای کسب و کار شما تعیین شود.

تفاوت تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام

تبلیغات در تلگرام بهتر است یا تبلیغات در اینستاگرام؟ سوال پرتکراری که دغدغه بسیاری از صاحبان مشاغل بوده و به دنبال پاسخ آن هستند. تلگرام شبکه اجتماعی محتوا محور(messenger) است. یعنی در مواقعی که نیاز به استفاده از متن برای تبلیغ دارید، تلگرام بهترین گزینه است.

در مقابل اینستاگرام شبکه اجتماعی عکس محور(microblog) است. یعنی هنگامی که فکر می‌کنید برند خود را می‌توانید با یک تصویر تبلیغ کنید، اینستاگرام بهترین انتخاب برای اجرای تبلیغات شما است.

در نهایت می‌توان اینگونه پاسخ داد که تبلیغ در اینستاگرام و تلگرام، نیازمند تجربه و دید تخصصی به کسب و کار شما دارد. شاید در سال‌های گذشته با انتشار چند پست تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی، نتیجه حاصل می‌شد؛ اما امروزه "تبلیغات" معنای دیگری پیدا کرده است و با ظهور روش‌های نوین، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی وارد عرصه دیگری شده است. تیم‌های تخصصی در زمینه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ مشغول به فعالیت هستند که طبق هدفگذاری‌های تعیین شده و با کمک ابزارهای مرتبط، تبلیغاتی خلاقانه و تاثیر گذار طراحی می‌کنند.

 

آژانس گاو بنفش به عنوان مجری تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی؛ به خصوص تلگرام و اینستاگرام، با سوابق درخشان در این زمینه و همکاری موفق با بیش از ... کسب و کار، آماده خدمت رسانی به مدیران است. همانطور که می‌دانید تعیین پیج‌ها و کانال‌های تبلیغاتی محبوب و پربازده و همچنین ارتباط با ادمین ها، کاری سخت و زمانبر است که با تیم مجرب گاو بنفش، به بهترین روش و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، انجام می‌شود. کارشناسان گاو بنفش، با توجه به کسب و کار شما، بهترین کانال‌ها را برای اجرای تبلیغات شما انتخاب و در بهترین زمان ممکن و طبق برنامه ریزی انجام شده، تبلیغات را اجرا می‌کنند. پس از اتمام کمپین تبلیغاتی، گزارشات دقیق از عملکرد و بازدهی تبلیغات را شفاف سازی خواهند کرد. جهت مشاهده نمونه کارهای تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام به وبسایت آژانس گاو بنفش در تارنمای www.gavebanafsh.com    مراجعه کنید و یا جهت دریافت مشاوره تبلیغات در اینستاگرام یا تلگرام با شماره تلفن 02177736231 تماس بگیرید.

 

 

  • ۰۲/۰۸/۲۳
  • حمید اعلمی زیرک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی