دنیای امروز

وبلاگ دنیای امروز محلی برای انتشار اخبار مهم و جدید

دنیای امروز

وبلاگ دنیای امروز محلی برای انتشار اخبار مهم و جدید

وبلاگ دنیای امروز محلی برای انتشار اخبار مهم و جدید

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خدمات تبلیغات در تلگرام آژانس گاو بنفش

یکی از بهترین و تاثیر گذارترین روش‌های جذب مشتری و افزایش فروش، تبلیغات است. تبلیغات به روش‌های مختلف می‌تواند نقش بسزایی در دیده شدن کسب و کارها داشته باشد. حتما تاکنون شاهد بنرهای تبلیغاتی نصب شده در سطح شهر بوده‌اید و یا با افرادی که در مکان‌های مختلف به پخش بروشورها می‌پردازند، برخورد داشته‌اید. در دنیای مجازی نیز روش‌های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد؛ یکی از بهترین و اثرگذارترین روش‌ها، تبلیغ در تلگرام است که در این بخش به آن خواهیم پرداخت.

 

 

اهمیت تبلیغات در تلگرام

بعداز فیلترینگ تلگرام کاربران به استفاده از واتساپ روی آوردند اما چندی بعد که واتساپ نیز فیلتر شد، کاربران استفاده از تلگرام را ترجیح دادند. به گونه‌ای که طبق جدیدترین آمار، نزدیک به 60 میلیون کاربر ایرانی از پلتفرم تلگرام استفاده می‌کنند و این اپلیکیشن در جایگاه نخست از نظر تعداد کاربران فعال قرار دارد. همین موضوع دلیل محکمی برای تبلیغات در تلگرام است.

بطور کلی بدلایل زیر تبلیغ در تلگرام را توصیه میکنیم:

  • وجود کانال‌های مختلف با تنوع بیشمار
  • ارتباط آسان با مشتریان
  • امکان ایجاد گروه یا کانال برای مشتریان
  • امکان ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی
  • نظرسنجی و تعامل با مخاطبین

حتی با وجود فیلترینگ تلگرام بسیاری از افراد همچنان از این پیامرسان بی‌نظیر استفاده می‌کنند و تعداد کاربران تلگرام رشد صعودی داشته است.

 

مزایای تبلیغات در تلگرام چیست؟

تلگرام پربازدیدترین شبکه اجتماعی در ایران است؛ طبق آماری که در سال اخیر به دست آمد، بین 58 تا 61 میلیون کاربر ایرانی از این پیامرسان استفاده می‌کنند. طبیعی است که هر چه آمار بازدید از یک شبکه اجتماعی بیشتر باشد، احتمال دیده شدن تبلیغ در آن بیشتر و در نتیجه تبلیغات، اثر گذاری بیشتری در آن پلتفرم خواهند داشت.

  • تبلیغات گسترده و بدون محدودیت در تلگرام: از مزایای تبلیغات در تلگرام این است که می‌توان بدون اعمال هرگونه محدودیتی در این شبکه اجتماعی محبوب، تبلیغات انجام داد. در روش‌های سنتی، محدودیت‌های بسیاری برای تبلیغ وجود دارد، اما در تلگرام اینگونه نیست و شما می‌توانید طبق برنامه و استراتژی مناسبی که تعیین کرده‌اید به تبلیغات بپردازید.
  • قیمت مناسب: تبلیغات در تلگرام برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی و روش‌های سنتی، بسیار کم هزینه‌تر است. شما می‌توانید با هزینه یک دوره تبلیغ در اینستاگرام، آن هم توسط یک پیج، در چند کانال تلگرامی مختلف تبلیغات کنید که با انتخاب درست کانال یا گروه تلگرامی، قطعا بازدهی تبلیغات شما چند برابر خواهد شد.
  • امکان مشاهده آمار تبلیغات: در تلگرام به راحتی آمار بازدید از پست‌های ارسال شده وجود دارد. با بررسی این آمار متوجه خواهید شد که کدام تبلیغ شما بازدید بهتری داشته است و در نهایت می‌توانید با کمک اطلاعات به دست آمده، برنامه بهتر و مفیدتری برای تبلیغات خود داشته باشید.
  • امکان ویرایش تبلیغ در تلگرام: درصورتی که بعد از انتشار تبلیغ در تلگرام، متوجه غلط املایی و یا محتوایی در متن خود شدید، به راحتی می‌توانید آن را ویرایش کنید؛ در صورتی که سایر روش‌های تبلیغاتی این انعطاف پذیری را ندارند.

تبلیغات در تلگرام چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟

تاثیر تبلیغات در کسب و کارها بر هیچکس پوشیده نیست. کسب و کارهای زیادی وجود دارند که ارائه دهنده خدمات مشابهی با یکدیگر هستند، اما در بین آن‌ها برخی از کسب و کارها، بخش عمده بازار را در اختیار دارند. اما علت تمایز کسب و کارها با یکدیگر چیست؟ یک کلمه: تبلیغات! تبلیغات است که موجب تمایز کسب و کارها از یکدیگر می‌شود. حال سوال اینجاست که از بین روش‌های مختلف تبلیغاتی، آیا تبلیغات در تلگرام می‌تواند باعث رشد کسب و کارها ‌شود؟

ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه فرد تلگرام از قبیل کانالها، گروه‌ها و ربات‌های تلگرامی بستر مناسبی را برای انجام تبلیغات درست فراهم آورده است. از طرفی تلگرام در جایگاه نخست از نظر تعداد بازدید در کشور قرار دارد. حال تنها عامل تعیین کننده، نقشه راه و استراتژی مناسب است. روزانه شاهد تبلیغات بسیاری در تلگرام بوده‌اید، کدام نوع از تبلیغات، شما را به سمت خود جذب می‌کند؟ مسلم خیر. حال سوال اینجاست که بهترین روش تبلیغات در تلگرام چیست؟

انواع تبلیغات در تلگرام

حتما تاکنون شاهد تبلیغ در کانال‌ها و یا گروه‌های تلگرامی بوده‌اید. تبلیغات در تلگرام انواع مختلفی دارد و کسب و کار ها طبق نیاز و توصیه مشاورین بازاریابی، می‌توانند تبلیغ مناسب را انجام بدهند. تبلیغات بازدیدی و ساعتی، دو مورد از روش‌های تبلیغات در تلگرام هستند که در ادامه هر یک را شرح خواهیم داد.

تبلیغات بازدیدی تلگرام

تبلیغات بازدیدی در تلگرام یکی از موثرترین روش‌های تبلیغ در تلگرام است. همانطور که از نام آن پیدا است، طبق تعداد دفعاتی که پست تبلیغاتی شما دیده می‌شود، هزینه پرداخت خواهید کرد. در واقع تبلیغ شما در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی ارسال شده و سپس به ازای هر بازدید، هزینه تبلیغات را پرداخت می‌کنید. طبیعی است که هرچه تعداد اعضای کانال یا گروه بیشتر باشد، پست شما بازدید بیشتری خورده و در نتیجه هزینه تبلیغات شما بیشتر خواهد شد. تعداد بازدید از پست تبلیغاتی نیز از عددی که کنار علامت چشم در قسمت پایین پست وجود دارد، مشخص می‌شود.

تبلیغات بازدیدی تلگرام برای مشاغلی که محدودیت بودجه دارند بسیار مناسب است چرا که متناسب با هزینه‌ای که مد نظر دارند، می‌توانند برند خود را تبلیغ کنند.

 

تبلیغات گسترده تلگرام

تبلیغات گسترده تلگرام، از دیگر روش‌های تبلیغاتی در تلگرام است که بسیاری از کارفرمایان و مدیران، علاقه زیادی به انجام این روش تبلیغاتی در تلگرام دارند، چرا که بازدهی و تاثیر بسیار بالایی دارد. روش انجام تبلیغ گسترده تلگرام بدین صورت است که بنر یا پست تبلیغاتی شما به طور همزمان در چندین کانال و یا گروه تلگرامی ارسال می‌شود. با کمک تبلیغ گسترده در تلگرام، اعضای کانال شما افزایش یافته و در نتیجه بازدهی و فروش نیز افزایش پیدا می‌کند. نکته‌ای که در خصوص تبلیغات گسترده باید به آن توجه کرد، طراحی بنر است. بنر طراحی شده باید با جذاب‌ترین رنگ‌ها و تصاویر تهیه شوند تا بیشترین جذب را داشته باشند.

تبلیغات اد ممبر تلگرام

شما به عنوان خریدار، خرید از کانال تلگرامی که 20 عضو دارد را پیشنهاد می‌کنید یا کانال تلگرامی که 2 هزار نفر عضو دارد؟ شما نیز مانند سایر افراد، بیشتر تمایل دارید تا از فروشگاه‌هایی خرید کنید که شلوغ‌تر هستند، اما دلیل این اتفاق چیست؟ علت تمایل به خرید از فروشگاه، کانال یا پیج‌هایی که اعضای بیشتری دارند، این است که احتمالا اعتبار آن‌ها بین افراد بیشتر است که توانسته‌اند تعداد زیادی را به سمت خود جذب کنند. حال تصور کنید به تازگی کانالی در تلگرام تشکیل داده و خدمات خود را با بهترین محتوا و کیفیت، داخل کانال خود قرار دادید. درصورتی که اعضای کانال تلگرامی شما کم باشد، حتی اگر تبلیغات خود را در بهترین کانال‌ها اجرا کنید، هیچ تاثیری در فروش شما نخواهد داشت. حال چگونه می‌توان اعضا یا ممبر به کانال تلگرامی افزود؟ تبلیغات به روش اد ممبر تلگرام بهترین گزینه برای افزایش اعضای کانال تلگرام شما است. با این روش تبلیغاتی، افراد توسط اپلیکیشن‌های ویژه‌ای، عضو کانال تلگرامی شما شده و اعتبار کانال را افرایش می‌دهند. البته توجه داشته باشید که انجام تبیلغات خود را به شرکت‌های تبلیغاتی معتبر بسپارید، تا اعضای واقعی به کانال شما اضافه شوند.

تبلیغات اسپانسری تلگرام

از رایج‌ترین روش‌های تبلیغات در تلگرام، تبلیغات اسپانسری تلگرام (اسپانسری پروکسی تلگرام) است. همانطور که می‌دانید افراد برای اتصال به تلگرام از پروکسی‌های مختلفی استفاده می‌کنند. در این روش تبلیغاتی، شما به کمک افراد متخصص در حوزه تبلیغات تلگرام، ابتدا اسپانسر یکی از پروکسی‌های تلگرام شده و با هر کلیکی که روی پروکسی می‌شود، کانال تلگرامی شما در صدر پیام‌های کاربر، به نمایش درمی‌آید. در این روش تبلیغاتی، علاوه بر اینکه بازدید پست‌های شما چندین برابر می‌شود، به اعضای کانال شما نیز افزوده خواهد شد.

تبلیغات ساعتی در تلگرام

در این روش تبلیغاتی پست شما در ساعت مشخصی که تعیین کرده اید داخل کانال قرار گرفته و در ساعت مشخصی از کانال حذف خواهد شد. نکته‌ای که در این روش تبلیغاتی باید به آن توجه کرد، ارسال پست در ساعاتی است که آمار بازدید از تلگرام بالا است. بهترین زمان برای تبلیغات ساعتی در تلگرام 10 تا 12 شب است. ساعات شبانه ای که آمار بازدید از تلگرام به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. هزینه تبلیغات ساعتی تلگرام نیز بسته به تعداد اعضای کانال دارد.
بهترین روش تبلیغات در تلگرام

تبلیغات بازدیدی، ساعتی و ... از جمله روش‌های تبلیغات در تلگرام هستند؛ اما بهترین روش تبلیغ در تلگرام چیست؟ پاسخ به این سوال به موارد گوناگونی بستگی دارد و نمی‌توان به قطع گفت که کدام روش برای تبلیغ کسب و کار شما مناسب است. هر کسب و کاری بازار هدف منحصربه فرد خود را دارد، این که کدام روش تبلیغاتی بازدهی بیشتری دارد، نیازمند مشاوره تخصصی در این زمینه است. شرکت‌های تبلیغاتی متعددی وجود دارند که با توجه به نوع کسب و کار و بازار هدف، بهترین روش تبلیغات در تلگرام را به صاحبان مشاغل پیشنهاد می‌کنند. درصورتی که با شرکت تبلیغاتی معتبری همکاری کنید، به دلیل تجربه بالای آن‌ها در زمینه تبلیغات و بازاریابی، قطعا در هزینه و زمان شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

توجه داشته باشید که بهترین شرکت تبلیغات در تلگرام، شرکتی است که با توجه به شاخص‌های کلیدی و نقاط قوت کسب و کار شما، تبلیغات را طبق تقویم و زمانبدی خاصی انجام داده و سپس با ارائه گزارش اجرایی به هدف خود از اجرای کمپین برسد.

تعرفه تبلیغات در تلگرام

هزینه تبلیغات در تلگرام بسته به روش تبلیغاتی شما دارد. ممکن است بنر تبلیغاتی شما در 10 کانال مختلف به نمایش دربیاید و گاهی تعیین می‌شود که انتشار بنر در 5 کانال تلگرامی کافی است. هر کانال نیز با توجه به تعداد اعضا و بازدید هر پست خود، نرخ متفاوتی دارد. البته به این نکته توجه کنید در صورتی که تبلیغات شما درست و هدفمند باشد، نیازی به ‌هزینه‌های گزاف نیست و تنها با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان با هزینه معقول، بازدهی فراوانی به دست آورد. تنها کافی است بهترین روش تبلیغات در تلگرام برای کسب و کار شما تعیین شود.

تفاوت تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام

تبلیغات در تلگرام بهتر است یا تبلیغات در اینستاگرام؟ سوال پرتکراری که دغدغه بسیاری از صاحبان مشاغل بوده و به دنبال پاسخ آن هستند. تلگرام شبکه اجتماعی محتوا محور(messenger) است. یعنی در مواقعی که نیاز به استفاده از متن برای تبلیغ دارید، تلگرام بهترین گزینه است.

در مقابل اینستاگرام شبکه اجتماعی عکس محور(microblog) است. یعنی هنگامی که فکر می‌کنید برند خود را می‌توانید با یک تصویر تبلیغ کنید، اینستاگرام بهترین انتخاب برای اجرای تبلیغات شما است.

در نهایت می‌توان اینگونه پاسخ داد که تبلیغ در اینستاگرام و تلگرام، نیازمند تجربه و دید تخصصی به کسب و کار شما دارد. شاید در سال‌های گذشته با انتشار چند پست تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی، نتیجه حاصل می‌شد؛ اما امروزه "تبلیغات" معنای دیگری پیدا کرده است و با ظهور روش‌های نوین، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی وارد عرصه دیگری شده است. تیم‌های تخصصی در زمینه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ مشغول به فعالیت هستند که طبق هدفگذاری‌های تعیین شده و با کمک ابزارهای مرتبط، تبلیغاتی خلاقانه و تاثیر گذار طراحی می‌کنند.

 

آژانس گاو بنفش به عنوان مجری تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی؛ به خصوص تلگرام و اینستاگرام، با سوابق درخشان در این زمینه و همکاری موفق با بیش از ... کسب و کار، آماده خدمت رسانی به مدیران است. همانطور که می‌دانید تعیین پیج‌ها و کانال‌های تبلیغاتی محبوب و پربازده و همچنین ارتباط با ادمین ها، کاری سخت و زمانبر است که با تیم مجرب گاو بنفش، به بهترین روش و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، انجام می‌شود. کارشناسان گاو بنفش، با توجه به کسب و کار شما، بهترین کانال‌ها را برای اجرای تبلیغات شما انتخاب و در بهترین زمان ممکن و طبق برنامه ریزی انجام شده، تبلیغات را اجرا می‌کنند. پس از اتمام کمپین تبلیغاتی، گزارشات دقیق از عملکرد و بازدهی تبلیغات را شفاف سازی خواهند کرد. جهت مشاهده نمونه کارهای تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام به وبسایت آژانس گاو بنفش در تارنمای www.gavebanafsh.com    مراجعه کنید و یا جهت دریافت مشاوره تبلیغات در اینستاگرام یا تلگرام با شماره تلفن 02177736231 تماس بگیرید.

 

 

  • حمید اعلمی زیرک
  • ۰
  • ۰

به گفته کارفرمایان تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین روش‌ها برای رشد کسب و کارها و افزایش فروش است. ثبت بیش از یک میلیون بازدید روزانه در اینستاگرام، این شبکه مجازی را به پربازده ترین بستر برای تبلیغ و رشد مشاغل تبدیل کرده است. بسیاری از کسب و کارها با تبلیغ در اینستاگرام، پله‌های پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کرده و به موفقیت دست پیدا کرده‌اند. اما کسب و کار هایی نیز بوده‌اند که نه تنها با تبلیغ در اینستاگرام به نتیجه مطلوب دست پیدا نکرده بلکه دچار ضرر و زیان نیز شده‌اند. همین موضوع کسب و کارها را مجاب به تحقیق و بررسی روش‌های تبلیغ در اینستاگرام کرده است. در این مطلب راز موفقیت در تبلیغات اینستاگرام، انواع روش‌های تبلیغات هدفمند و چگونگی کسب سود حداکثری از تبلیغات را به شما آموزش خواهیم داد.

اهمیت تبلیغ در اینستاگرام چیست؟

در فضای جذاب و قابل پیشرفت اینستاگرام اهمیتی ندارد که کسب و کار شما مربوط به چه حوزه‌ای است. شما میتوانید با انتشار محتوای مناسب و تبلیغات هدفمند، به سرعت پیشرفت کنید. فعالیت بیش از یک میلیارد کاربر در این پلتفرم مجازی می‌تواند به خوبی نشان دهنده اهمیت تبلیغات در اینستاگرام باشد. طبق تحقیقات به عمل آمده از چند فروشنده متوجه شده‌ایم که بیش از 80 درصد فروش آن‌ها از طریق اینستاگرام صورت می‌گیرد و فقط 20 درصد مردم با بازدید از مغازه خرید خود را انجام می‌دهند. همین موضوع نشان دهنده ارزش بالای تبلیغ در اینستاگرام است.

انواع روش‌های تبلیغ در اینستاگرام چیست؟

به طور کلی ۳ روش برای تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد:
تبلیغات گسترده در اینستاگرام

قدرت و اثر گذاری اینستاگرام به قدری است که می‌تواند یک شبه کسب و کار شما را از این رو به آن رو کند! تبلیغات گسترده اینستاگرام این امکان را به کسب و کار‌ها داده است تا به سرعت دیده شوند و افزایش قابل توجهی در فروش داشته باشند. این روش بدین گونه است که کسب و کار شما در طول فواصل مشخص و یا به طور همزمان (طبق صلاحدید) در چندین پیج اینستاگرامی پر بازدید انجام میشود. مقرون به صرفه بودن، دیده شدن کسب و کار به طیف عظیمی از مخاطبان، از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این روش تبلیغاتی است.

تبلیغات توسط بلاگرها یا اینفلوئنسرها

از دیگر روش‌های تبلیغ در اینستاگرام تبلیغ توسط بلاگرها است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. به دلیل تاثیر گذاری این اشخاص بر مخاطبین، تبلیغات توسط بلاگرها تاثیر زیادی در رشد کسب و کارها و افزایش فروش محصولات خواهد گذاشت. دنبال کنندگان بلاگرها، به دلیل علاقه‌ای که به آن‌ها دارند مشتاق‌اند تا از لباس یا وسایلی که مورد پسند آن‌ها است استفاده کنند. به همین دلیل معرفی محصول توسط بلاگر ها و اینفلوئنسرها بسیار تاثیر گذار است. از دیگر مزایای تبلیغ محصول یا سرویس در اینستاگرام توسط بلاگرها اثر گذاری آن است. دلیل این موضوع نیز اعتمادی است که کاربران به بلاگرها دارند. معایب این روش هزینه بالایی که باید به بلاگر مربوطه پرداخت شود.

نکات مهم قبل از تبلیغ در اینستاگرام

در این بخش به چند نکته مهم که قبل از تبلیغات اینستاگرام باید بررسی شود می‌پردازیم:

نوشتن بیو پیج اینستاگرام

 نوشتن متن بیو اینستاگرام به صورت حرفه‌ای و متناسب با فعالیت پیج، از اولین اقداماتی است که قبل از تبلیغ در اینستاگرام باید انجام دهیم. بیوگرافی اینستاگرام باید هدفمند و شامل معرفی کامل اما مفید از پیج اینستاگرامی باشد. بیو اینستاگرام شامل موارد زیر است:

  • تصویر پروفایل: بهتر است از تصویر لوگو یا برند خود در تصویر پروفایل استفاده کنید.

نام کاربری: این قسمت باید نامی کوتاه و جذاب متناسب با پیج اینستاگرامی خود انتخاب کنید. مثلا اگر پیج اینستاگرام شما فروشگاه لباس است، در این بخش می‌توانید از کلمه گالری لباس استفاده کنید.

  • بیوگرافی پیج: باید با استفاده از 150 کاراکتر، برند خود را به شکلی جذاب معرف کنید. بیو اینستاگرام بهترین فرصت برای جذب مخاطب است. در واقع بیو توضیح مختصری درباره روند کاری پیج اینستاگرام است. کاربران اینستاگرام به شدت تحت تاثیر توضیحات کوتاه در بیو پیج قرار می‌گیرند. انتخاب درست کلمات کلیدی مهم در بیو اینستاگرام باعث بهبود سئوی اینستاگرام در پیج اینستاگرام شده و پیج شما در جستجوهای کاربران نمایش داده خواهد شد.
  • آدرس سایت: در این قسمت حتما آدرس سایت خود را وارد کنید. اگر سایت ندارید می‌توانید از لینک‌ شبکه‌های اجتماعی خود مثل تویتر فیسبوک و یا تلگرام استفاده کنید.
  • تماس با ما: این بخش مهم باید حتما با شماره تماس شما پر شود. اگر شعبه حضوری دارید بهتر است آدرس خود را وارد این بخش کنید.

شناسایی مخاطب هدف

قبل از تبلیغ در اینستاگرام باید مخاطبین هدف پیج خود را شناسایی کرده و پیج‌های اینستاگرامی مرتبط با حوزه کاری خود را برای تبلیغات انتخاب کنید. هر پیج در اینستاگرام مخاطب خاص خود را دارد و این مخاطبین ویژگی بخصوصی دارند. برای مثال اگر پیج اینستاگرامی شما در رابطه با فروش پکیج‌های آموزشی کنکور است، سفارش تبلیغات به پیجی که محتوای آشپزی دارد به هیچ عنوان انتخاب هوشمندانه‌ای نخواهد بود؛ چرا که مخاطبین پیج‌های آشپزی عموما زنان خانه‌دار و در رنج سنی 25 تا 45 سال بوده و افرادی که به پکیج آموزشی کنکور نیاز دارند عمدتا زیر 25 سال سن دارند.

بررسی کپشن پست ها

اینستاگرام اجازه استفاده از 2200 کاراکتر در متن کپشن اینستا را به کاربران داده است. پس بهتر است از این تعداد نهایت بهره را ببرید. قبل از این که تبلیغ در اینستاگرام را شروع کنید سری به پست‌ها بزنید، سعی کنید تمام اطلاعات مربوط به پست را داخل کپشن بگنجانید تا بعد از تبلیغات مخاطبین با مطالعه کپشن ترغیب به اقدام عملی شوند. استفاده از ایموجی های مناسب در کپشن باعث جذابتر شدن کپشن شده و خواندن آنرا برای مخاطبان ساده تر میکند. میتوانید کپشن پست را به بخش های مختلف تقسیم کنید و خوانایی کپشن را با ایجاد فاصله های خالی بهبود دهید.

تعداد پست

توجه داشته باشید که لازمه شروع تبلیغات در اینستاگرام، داشتن حداقل 30 پست و حداقل 500 فالور است. بنابراین باید قبل از شروع تبلیغات، تمرکز خود را روی تولید محتوای با کیفیت و جذب تعدادی فالور کنید تا مخاطبین بهتر بتوانند به پیج شما اعتماد کنند.

بررسی تعداد تبلیغات در روز

معیار مهم دیگری که شما را در انتخاب بهترین پیج اینستاگرام برای تبلیغ کمک می‌کند، تعداد تبلیغاتی است که ادمین پیج اینستاگرام روزانه منتشر می‌کند. بسیاری از پیج‌های اینستاگرامی روزانه تعداد زیادی معرفی دارند و قطعا بازدهی در این پیج‌ها پایین است. شما به عنوان مخاطب نیز از تعداد بالای تبلیغات برخی اکانت‌ها خسته می‌شوید و به سرعت از آن می‌گذرید. عموما پیج‌هایی که در تعداد معرفی‌های روزانه خود محدودیت داشته و به قول معروف هر پیجی را تبلیغ نمی‌کنند، تبلیغات پربازده‌تری دارند.

ایجاد هایلایت

حتما قبل از انجام تبلیغات نسبت به ایجاد هایلایت های اینستاگرام اقدام کنید. پیشنهاد می‌کنیم که برای افزایش اعتماد مخاطب، حتما از هایلایت رضایت مشتری استفاده کنید، می‌توانید چند مورد از رضایت و بازخورد مشتریان خود را هایلایت کنید. همچنین هایلایتی تحت عنوان تخفیف دارها، تماس با ما، تیم ما، خدمات ما و همچنین طبقه بندی محصولات مانند کفش‌های اسپورت، مانتوهای مجلسی، و ... ایجاد کنید. هایلایت‌ها به شکل قابل توجهی در جذب مخاطب، موثر عمل می‌کنند.

نکات مهم بعد از تبلیغ در اینستاگرام

فعالیت هدفمند

بعد از اتمام تبلیغ در اینستاگرام، به تعداد فالورهای شما افزوده خواهد شد. باید سعی کنید تا در نشر استوری و پست نامربوط زیاده روی نکنید. اگر مخاطبین با تعداد بالای استوری و پست در روز مواجه شوند، بی درنگ پیج شما را آنفالو خواهند کرد! بنابراین به صورت منظم و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، استوری یا پست منتشر کنید.

پست جایزه دار!

فالورهایی که بعد تبلیغ در اینستاگرام به پیج شما اضافه شده‌اند، بسیار ارزشمند هستند و باید برای حفظ آن‌ها تلاش کنید. یکی از روش‌هایی که می‌توانید فالورهای جدید خود را به فالورهای وفادار تبدیل کنید؛ هدیه دادن است. مثلا می‌توانید با ایجاد کمپین، از بین افرادی که فعالیت بالایی در پیج شما دارند، چند نفر را انتخاب کرده و به آن‌ها هدیه دهید. این هدیه می‌تواند از یک شارژ یا بسته اینترنتی گرفته تا یکی از محصولات شما باشد. این کار علاوه بر حفظ فالوور، محبوبیت برند شما را نیز بیشتر می‌کند.

انتخاب بهترین پیج برای تبلیغ در اینستاگرام

پیجی که برای تبلیغ در اینستاگرام انتخاب می‌کنید، نقش بسزایی در موفقیت آمیز بودن تبلیغات شما خواهد داشت. بهترین پیج اینستاگرام برای تبلیغ برای هر کسب و کاری متفاوت است. به طور کلی پیج‌های اینستاگرام که دارای فالورهای واقعی بالا، بازدهی مناسب، فعالیت مداوم و ارتباط با حوزه کاری شما باشند، بهترین پیج اینستاگرام برای سفارش تبلیغ شما خواهند بود.

 پیشنهاد می‌کنیم که برای یافتن بهترین پیج اینستاگرامی مرتبط با فعالیت شما، حتما از متخصصین این حوزه کمک بخواهید.در آژانس گاو بنفش ما با بررسی حوزه کاری کارفرما بهترین گزینه ها را برای انجام تبلیغات اینستاگرام به شما معرفی خواهیم کرد.

هزینه تبلیغ اینستاگرام به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه تبلیغ در اینستاگرام به عوامل مختلفی مثل تعداد فالور، میزان تعامل کاربران (engagement)، روش تبلیغ و... بستگی دارد که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.

تعامل یا اینگجمنت پیج

مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت تبلیغات در اینستاگرام، اینگیجمنت پیج است. اینگیجمنت یا تعامل پیج اینستاگرام، میزان فعالیت فالوورها و بازدهی محتوای تبلیغاتی شما را نشان می‌دهد. این عامل مشخص می‌کند که تعداد فالور های پیج اینستاگرام واقعی است یا فیک؟ هرچه تعامل پیج اینستاگرام بیشتر باشد، سرنخ های فروش بیشتری خواهی گرفت و هزینه تبلیغ نیز بیشتر خواهد بود.

تعداد فالوورها

عامل موثر دیگر در هزینه تبلیغات اینستاگرام، تعداد فالور پیج است. هرچه این عدد بیشتر باشد، افراد بیشتری تبلیغ شما را مشاهده کرده و در نتیجه بازدهی تبلیغ شما نیز بالاتر خواهد رفت.

نحوه انتشار تبلیغ

عامل موثر دیگر در هزینه تبلیغ اینستاگرام نوع انتشار آن در پیج است. با توجه به اینکه تبلیغ در پست، استوری یا ریلز منتشر شود، هزینه تبلیغ در اینستاگرام متغیر خواهد بود.

سناریوی تبلیغاتی و تولید محتوا

محتوای تبلیغاتی شما میتواند بصورت ویدیو یا عکس باشد. در تبلیغات ویدیویی در صورتیکه یک سناریوی خوب داشته باشید اثرگذاری تبلیغ بیشتر خواهد شد. یک نکته دیگر استفاده از بازیگر، تبلیغ نویس و تجهیزات حرفه ای برای تصویربرداری و صدابرداری ویدیو است. همه این موارد بر هزینه های تولید ویدیوی تبلیغاتی اثر خواهد گذاشت. در آژانس گاو بنفش، تلاش ما طراحی بهترین سناریوهای تبلیغاتی برای مشتریانمان است. گاو بنفش این امکان را دارد تا مناسبترین بازیگران و تجهیزات را برای تولید محتوای ویدیوی جهت انتشار بصورت ریلز و استوری برای شما فراهم کند.

مزایای تبلیغ در اینستاگرام با گاو بنفش

با توجه به فضای رقابتی در اینستاگرام و نیاز کسب و کارها به تبلیغات، آژآنس گاو بنفش در برندینگ، اجرای کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام به کمک مشاغل آمده است. همکاری با این مجموعه به معنای تمرکز تعدادی کارشناس متخصص بر تمامی ابعاد پروژه شما است و این موضوع درصد موفقیت پروژه شما را بیشتر خواهد کرد. مزایای همکاری با این شرکت به شرح زیر است:

تبلیغ در مرتبط ترین پیج برای کسب و کار شما

با وجود تنوع پیج‌های اینستاگرام، انتخاب بهترین و موثر ترین آن‌ها برای کسب و کار شما، کار دشواری خواهد بود. اینکه تبلیغات در کدام پیج اینستاگرامی می‌تواند شما را به فروش برساند مسئله‌ای بسیار مهم است. متخصصین گاو بنفش با ارائه بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات شما می‌توانند مسیر پیشرفت را هموارتر کنند.

انتخاب بهترین زمان برای تبلیغ در اینستاگرام

اگر تجربه تبلیغ در اینستاگرام ر اداشته باشید، قطعا متوجه شده‌اید که تبلیغات در روزهایی از ماه و یا تاریخ‌هایی خاصی در سال پربازده‌تر است. نسبت به پیج اینستاگرامی شما، کارشناسان مربوطه در گاو بنفش بهترین زمان برای تبلیغ در اینستاگرام را به شما پیشنهاد می‌کنند.

ارائه پشتیبانی حتی بعد از انتشار تبلیغ

کارشناسان مربوطه در این مجموعه حتی بعد از انتشار تبلیغات شما، پیگیر وضعیت آن خواهند بود. آن‌ها به دقت تعداد فالوورهای که به شما می‌پیوندند، تعداد تعامل، تعداد بازدید، تعداد کلیک روی لینک و ... را بررسی و راهکارهایی را ارائه می‌دهند تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید. گاو بنفش تا انتهای فرآیند تبلیغات پشتیبان شماست و کار اینجا تمام نمی‌شود! در ادامه روند رشد صفحه‌ی شما، همراه و مشاور شما می‌ماند.

کامل‌ترین راه حل تبلیغات

گاو بنفش تکمیل‌ترین راه‌حل تبلیغات در سوشال‌مدیا و اینستاگرام است. تنهای مجموعه‌ای که حتی در مرحله طراحی سناریو و بنر نیز همراه شماست.

تخمین جذب

گاو بنفش تنها مجموعه‌ای است که در مرحله مشاوره، تخمین و پیش‌بینی نسبی ارائه می‌کند! همین گواه بر تجربه‌ی هزاران کمپین تبلیغاتی است.

جمعبندی

در این مطلب سعی بر آن شد تا ابعاد مختلف تبلیغات در اینستاگرام، روش‌های موثر برای تبلیغ، نکات مهم و موثر در تبلیغات هوشمندانه بررسی شود. البته به این نکته توجه داشته باشید که تبلیغات در اینستاگرام به تنهایی کافی نیست بلکه بهره‌مندی از محتوای خلاقانه و رعایت اصول ارتباطی است که امکان پیشرفت و برندسازی را به کسب و کارها می‌دهد. با توجه به اینکه اینستاگرام، تبدیل به یک فضای رقابتی برای فروش شده است، تجربیات مجموعه گاو بنفش موجب می‌شود تا شما چند پله از رقبای خود بالاتر باشید.  آژانس گاو بنفش با سالها تجربه در زمینه خدمات تبلیغات در اینستاگرام راهنمای شما در موفقیت در تبلیغات اینستاگرامی است. برای مشاهده  نمونه کارهای موفق تبلیغات اینستاگرام به ادرس www.gavebanafsh.com  مراجعه کنید و با خدمات ما بیشتر آشنا شوید. همچنین شما می‌توانید با تماس با شماره تلفن 021777۳۶۳۲۱ مشاوره رایگان دریافت کنید. با نکات ذکر شده در این مطلب می‌توانید با قرارگیری در مسیر درست با کمک تبلیغات موثر، به جذب مخاطب پرداخته و کسب و کار خود را رونق دهید.

  • حمید اعلمی زیرک