دنیای امروز

وبلاگ دنیای امروز محلی برای انتشار اخبار مهم و جدید

دنیای امروز

وبلاگ دنیای امروز محلی برای انتشار اخبار مهم و جدید

وبلاگ دنیای امروز محلی برای انتشار اخبار مهم و جدید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

گروه دیجیتال نردبان

داستان نردبان

نردبان حاصل یک رفاقت چندین ساله است. رفاقتی که از دانشگاه آغاز شد و در محیط‌های کاری تهران گسترش پیدا کرد. شوق ورود به بازار کار در کنار حفظ روابط دوستانه، باعث شد رویای همکاری در سر بپرورانیم. امید داشتیم بتوانیم ارتباط سالم و سازنده‌ای که در فضای دوستی برقرار کرده‌ایم، در یک محیط کاری نیز ایجاد کنیم. محدودیت‌های مختلف مانع از این شد که همکاری به سرعت محقق شود. شاید تقدیر این بود که سال‌ها در فضاهای متفاوت کار کنیم، تجربه‌های تلخ و شیرینی را پشت سر بگذاریم، تخصص‌های متنوعی کسب کنیم و آنگاه با اندوخته‌ای کامل‌تر گرد هم بیاییم. این چنین گروه نردبان با انگیزه‌ای واقعی شکل گرفت. اکنون پنج سال است این اعضا مرحله‌ای دیگر از رشد را در کنار هم تجربه می‌کنند.

صمیمیت در فضای کار افسانه است؟!

گروه نردبان مجموعه‌ای از آدم‌های تحصیل‌کرده است که شوق زندگی و کار دارند. ما با دورهمی‌هایمان شناخته می‌شویم. با بُردگِیم و در اولین فرصتی که دست دهد سفر به دامان طبیعت و کمپینگ. با کار گروهی ملال را از محیط زدوده و مرزهای کار و رفاقت را کمرنگ کرده‌ایم. امید داریم رابطه با مشتری نیز رنگ رفاقت و همکاری به خود بگیرد.

وجه تمایز ما

علاقه به فضای وب و چالش‌های آن باعث شده همیشه به‌روز بمانیم. کار و مطالعه را با هم پیش ببریم و پیگیر آخرین پیشرفت‌های وب،طراحی سایت سئو و تکنولوژی باشیم.

ما به پیشرفت‌تان تعهد داریم زیرا رشد شما، بر اعتبار ما می‌افزاید. اما وسعت کار، چالش‌ها و تغییرات مداومِ فضای وب باعث می‌شود خدمات ما همواره بیش از توافق اولیه باشد. از این رو شفافیت برای ما تنها یک شعار نیست بلکه ضرورت است.

ارتباط صمیمانه با مشتری به ما کمک می‌کند شناخت بهتری از کسب و کار او پیدا کرده و نتیجه بهتری رقم بزنیم.

  • ۰۰/۰۱/۱۹
  • حمید اعلمی زیرک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی